Wednesday, April 21, 2010

J'ai finalement pris mon envol! I've finally jumped...

Bienvenue sur mon blog! Je prends mon envol...avec les yeux fermés je dois l'admettre...A Little Purple Folie est né...j'espère que vous y trouverez petits conseils pratiques et autres amuses-gueules santé/beauté, le tout bien sûr assaisonné ici et là d'excès de folie passagère. Maman de quatres princesses (qui seront un jour, j'en suis certaine, la relève en beauté à Montréal), j'ai tendance à être à court de sommeil, cafféinée jusqu'aux oreilles mais toujours prête à tout!

Reste à voir où cette belle aventure me porteras... Alors, à vos marques...prêt...partez!!! :)



Welcome to my blog! I've finally jumped...with both eyes closed I admit...A Little Purple Folie is born. I hope that you will find here useful tips and other health/beauty appetizers, all of it of course well seasoned here and there with a dose of temporary insanity! Mommy of four beautiful princesses (who will become, without a doubt, the next beauty experts in Montreal), I have a tendency to be sleep deprived, fully caffeinated but always ready for everything and anything!

Now let's see where this adventure will take me...so get ready...set...go!!!! :)


No comments:

Post a Comment