Sunday, June 19, 2011

NOTD/OdJ OPI Turquoise Shatter

My Father's Day mani! I am wearing a long white dress with splashes of blues, purples and turquoise all over it today with a little white bolero jacket. So since my dress is a bit funky, I went with funky nails too!

Ma manucure pour la Fête des Pères! Je porte une robe longue blanche avec des ''splash'' de couleurs dans les tons de mauve, bleu et turquoise avec un petit boléro blanc aujourd'hui. Je me suis dit étant donné que ma robe est un peu ''funky'' que des ongles ''funky'' allaient de soi!





Wet N Wild Grey's Anatomy with/avec OPI Turquoise Shatter on my ring finger/sur mon annulaire. LOVE!!! J'ADORE!!!









The OPI Turquoise Shatter looks a lot more blue on the pictures than it is IRL. Sorry about that. It is truly a bright vivid turquoise with a lot more green undertones than what translates on the picture. Next I will try it over a white base!

Le Turquoise Shatter de OPI sort beaucoup plus bleu sur la photo qu'en personne. Désolée les filles...mais c'est vraiment un bleu turquoise avec plus de reflets verts que ce qui sort en photo ici. Je vais l'essayer sur une base blanche la prochaine fois!


What's on your nails on this pretty Sunday!?

Que portez-vous en ce beau dimanche sur vos ongles!?



1 comment: