Friday, January 20, 2012

Look du Jour/LOTD: Sunset

It's been way too cold for my liking these past few days. So, I decided to play with warm tones this morning to try to bring a little sun to my face.
Il fait beaucoup trop froid ces derniers temps à mon goût. J'ai donc décidé ce matin de sortir mes tons chauds pour essayer d'apporter un peu de soleil à mon visage.





Products used/Produits utilisés:

-KMS Cosmetics Matte Eye Primer/ Base pour les yeux matte KMS Cosmetics
-NYX Loose Pearl Eye Shadows in the shades Yellow Gold and Fanta/Ombres à Paupières Loose Pearl de NYX dans les teintes Or Jaune et Fanta
-MAC Wedge Eye Shadow/Ombre à Paupières
-Annabelle Smoothliner Black/Noir
-MARK Lash All You Want (as you can see not so much lol) Black/Mascara MARK Lash All You Want (comme vous pouvez voir, on ''lash'' pas tant que ça! hi hi) en Noir.
-Annabelle Taupe Eyebrow Pencil/Crayon à Sourcils
-Maybelline Dream Matte Mousse Concealer in Light/Cache-Cernes clair
-Rimmel Natural Bronzer in Sundance bronzer/Poudre Bronzante Naturelle Rimmel Sundance


What shade are you wearing on your eyes today?
Quelle teinte portez-vous sur vos yeux aujourd'hui?

7 comments:

  1. I LOVE! C'est vraiment joli, ça te va super bien!

    ReplyDelete
  2. so delicate, love the bright yet ultra wearable & delicate golden peachy colours of it
    liloo/@tsunimee xx

    ReplyDelete
  3. I love it!! Perfect for brightening up a cold day!

    ReplyDelete
  4. C'est vraiment beau!

    Hier, j'avais les yeux dans les teintes de verts. Pas très chaud!

    Mais je veux m'acheter une palette un peu plus chaude comme dans les tons de prunes. ;)

    ReplyDelete
  5. It looks absolutely flawless, well done!

    ReplyDelete
  6. Thanks for all the lovely comments everyone :) It really brightened up my day that day. I love using peaches and golds, it brings out the blue tones in my eyes.
    Julie- les tons de prunes sont sublimes avec un petit champagne ou un doré pâle scintillant. J'adore cette combinaison! La teinte la plus pâle sur la paupière et le prune dans le v externe. ;)

    ReplyDelete