Tuesday, November 23, 2010

Lise Watier Violet Doré swatches

I'm feeling a little better this morning so I decided to post these for you. :) I took these last night. Although the mani didn't last (I knicked it right after I took the pics).
Je me sens un peu mieux ce matin alors j'ai décidé de poster les photos du vernis Violet Doré que j'ai prise hier soir (sauf que tout de suite après la prise de photo j'ai foutu ma manicure en l'accrochant quelquepart).

This polish is from the Lise Watier Jingle Belle Holiday 2010 Collection. The collection includes two polishes. The other shade is a pinky-red/gold duochrome called Rouge Braise.

Application: Very good application. What you see below in the pictures it's achieved look after one coat! And I didn't use a top coat. I can even tell you that the removal is a piece of cake! Usually glitter polishes are a pain to remove. You always end up with glitter left on your nails. Not with this one. I had no issues at all. very easy to remove.


Ce vernis fait partie de la Collection des Fêtes de Lise Watier appelée Jingle Belle. Cette collection inclu deux vernis à ongles. L'autre teinte, joliment nommée Rouge Braise, est une teinte de rosé-rougeâtre à reflets duochrome doré.


Application: un charme. Ce que vous voyez sur la photo, c'est une couche! Et pas de top coat. Et je peux même vous dire que pour l'enlever, pas de drame de paillettes qui demeurent sur l'ongle comme c'est le cas pour la plupart des vernis pailletés.


Violet Doré:






Close-up of the gorgeous duochrome effect/Gros plan de l'effet duochrome du vernis:






I'm in love! This will be the polish I will wear to hubby's office holiday party this Friday! Doesn't it scream "Holiday Glam"!!?

Je suis complètement en amour!! C'est la mani que je porterai pour le party de bureau de Noël de mon mari cd vendredi! Avouez que juste en regardant la teinte on pense ''Glamour-chic du Temps des Fêtes''???



No comments:

Post a Comment