Wednesday, December 15, 2010

My favorite mani / Ma manucure préférée



Je suis en amour avec ce vernis de la Collection Burlesque de OPI: The Show Must Go On
I am just in love with this shade from the OPI Burlesque Collection: The Show Must Go On





Je le considère comme la 8 ième merveille du monde! Je vous le dis! Je suis incapable d'arrêter de regarder mes ongles quand je le porte. 
I consider it the 8th world wonder lol I am telling you! I can't stop staring at my nails whenever I wear it.

Comme couche de base pour vraiment faire ressortir le fuschia rougeâtre du ''glitter'' du vernis, le vernis Sally Hansen Xtreme Wear nuance Red Carpet. Les deux ensemble...OMG! Sur l'index c'est un des vernis mats de Avon dans la teinte Red Velvet.
I have Red Carpet from Xtreme Wear Sally Hansen line as a base color to really make the reddish-fuschia glitter stand out more. The two together...OMG! On my index finger I have Avon Matte in Red Velvet.

Photos prises avec mon téléphone. Désolée de la qualité!
These were taken with my phone. Sorry for the bad quality.





Aimez-vous les vernis pailletés comme celui là? Allez-vous osez davantage porter des teintes paillétées during le temps des Fêtes vous pensez? Quelle sera la teinte qui brillera sur le bout de vos doigts ce Noël?

Are you a glitter polish lover? Will you be venturing more on the glittery side this Holiday season? What shade will be glistening on your fingertips this xmas?

No comments:

Post a Comment